onsdag den 3. december 2008

Undskyld, men hvad sker der lige..

.. for at man nu også er begyndt at gå op i mode i en svømmehal!

Så er der måske nogle der siger, "ja, men dengang du svømmede var det også vigtig for dig at du havde en Arena badedragt!" - det har de så sandelig også ret i, sådan var det også dengang, og er fortsat blandt konkurrencesvømmere, men det er nu ikke lige den form for mode jeg tænker på.

I går på min aftenvagt i Engholm svømmehal lægger både min makker og jeg mærke til at en flok drenge, ca. 6 stk, render rundt med Björn Borg boxershorts inden under deres badeshorts.. "Hvorfor gør de det?" spørg min makker, mig. Vi snakker lidt frem og tilbage om det og finder frem til at det jo selvfølgelig er fordi de render rundt med badebukserne siddende helt nede om numsen, ligesom de gør med deres normale jeans. Så er det klart at de skal have boxershorts indenunder, for ellers ville man kunne se hele deres bagperron. Så tak for det!

Men jeg fatter stadig ikke at man bruger Björn Borg, det ville jeg være alt for fornæret til... og jeg fatter heller ikke hvorfor man skal se godt ud i en svømmehal. Det kan ikke lade sig gøre!!!

3 kommentarer:

Sara sagde ...

nej nej nej nej?!?!?!?! Det mener du ikke seriøst????

Ej de bliver jo SÅ meget bleget af Chlor i vandet?!?!? Hvad sker der lige?!

I en svømmehal skal man bare se halvdum ud!! Det der er altså underligt!!

Unknown sagde ...

teenagere!!! :)

Tine Gjessø sagde ...

nej selvfølgelig kan man ikke se godt ud i en svømmehal - jeg gider fx ikke barbere mine ben om vinteren eller tage makeup på... og så har jeg ikke briller på, så jegkan slet ikke se fyrene!