fredag den 5. december 2008

Nu det snart jul..

Det er både godt og skidt! Det er godt fordi det bliver rigtig hyggeligt! men det er desværre også dårligt for når nu julen snart nærmer sig, så er der en masse man skal nå. fx at skrive en ønskeseddel.. Jeg ved bare overhovedet ikke hvad jeg skal ønske mig..
Så skal man også købe julegaver, hvornår skal jeg lige nå det, med alt det jeg har gang i i øjeblikket! Det ved jeg ikke, men det bliver snart for ellers når jeg det slet slet ikke..

Men vigtigst af alt så skal man hygge sig med familie og venner og det glæder jeg mig rigtig meget til.

Glædelig jul til alle derude, når nu julen er ved at være på vej.. :)

(Dog er der en ting der er rigtig ufed, jeg skal på arbejde lille juleaften, jeps d. 23 fra kl. 15-22.30!!!! det kan man da ikke!)

Ingen kommentarer: