lørdag den 20. december 2008

Høvdingebold

Kan I huske dengang man spillede høvdingebold i folkeskolen. Det var den leg, hvor man blev delt i to hold og hvert hold valgte en høvding - som sku stå bag ved det andet hold. Og sammen skulle man så skyde de andre ned, for at "dræbe" dem. :)

Den leg - i en fornyet udgave - skal jeg til at spille. Lyder det kedeligt, det tror jeg ikke det blir.. for oven i det sjove, bliver det nemlig også en kæmpe stor oplevelse, for det skal foregå på DR1. Jeps, i fjernsynet. :) Vi skal optage her til februar, og så blir det nok sendt en gang i foråret!

Der er blevet dannet forskellige hold, sygeplejersker, politibetjente, coverbabes og en række kendishold. Jeg er landet på spejderholdet. Mathias Alsted og Christian Mikkelsen som (jo) er spejdere samme sted som mig, skal også være med. Så det bliver forhåbentlig en kæmpe oplevelse for os alle tre.

Jeg håber I alle, derude, vil se med til foråret når jeg og en masse andre spiller høvdingebold søndag aften på dr1..

Det var lige en lille reklame, jeg vender tilbage når jeg ved noget mere.
/frk. Just

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

1 kongratulant bliver så mig.
Det er sjovt at være spejder kanongodt i stiller op.
Knus
Carsten

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Jamen så skal jeg jo se fjernsyn i det nye år :-) Det lyder sjovt!

Sara sagde ...

Hey Putte!! Tillykke med at I alle kom på holdet! Glæder mig til at se jer! og håber I alle kommer rigtig langt!!!

Goooo spejder høvdingene! hehe Eller noget?

Kram Sara