lørdag den 1. marts 2008

Overraskelse...

Hold da op.. I dag fik jeg mig noget af en overraskelse.. Fredag turde jeg ikke kigge på Lectio, for at se mine karakterer - Det har virkelig været en nedtursperiode mht. skolen for mig. Jeg har ikke kunnet tage mig sammen til noget som helst, så jeg var 100 % sikker på at jeg ville være faldet i gennemsnittet. Det ville bare få min allerede så irriterende skoletræthed til at blive værre, tænkte jeg..
Men altså i dag tog jeg mig sammen og gik ind på nette og kiggede på mine karakterer. Det var med rystende hænder at jeg trykkede på knappen.. og så kom overraskelsen ellers.. Jeg var STEGET...What?? hvordan kunne det lade sig gøre?? jeg forstod det virkelig ikke.. Men rigtigt er det at jeg er steget med 0,5 i gennemsnittet.. Fantastisk er det.. Det får mig lige til at ta mig lidt sammen nu her de sidste 2 mdr. jeg har allerede lavede virkelig mange lektier.. ;) i hvert fald i forhold til hvad jeg plejer.. Så nu må gennemsnittet gerne stige endnu mere til om 2 mdr, hvor de årskaraktererne kommer ind.. på med vanten og i gang med arbejdet..!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej dig med det flotte navn :)
Tak for kommentaren på min blog, det var da en dejlig overraskelse. Præcis ligesom det gennemsnit der stiger :D Tillykke med det. Knus og kram

Unknown sagde ...

tillykke med det :) det er altid fedt lige at få sådan et boost, det gør det lige lidt nemmere at klare sig igennem indtil læseferien starter :)
knus

Louise Aaen sagde ...

fedt fedt fedt Signe. Så mangler du bare 0,4. Det tror jeg, at du når. Du er for sej

Magnificat sagde ...

Ja man skal virkelig bare hænge på nu her til sidst - jeg holder mig oppe i den hårde 2.g tid ved alle de helligdage og ferier som der er i det her halvår , men også den tanke at det ikke kan gøres om, så det er bare at arbejde derud af .. god arbejdslyst sødeste !

og tillykke med karaterene