tirsdag den 25. marts 2008

Så..

Nu er det altså ved at være alvor.. det der med at man skal til at finde ud af hvad man vil med sit liv.. Eller - i hvert fald det næste årstid inden jeg skal til at læse.. men hvad skal jeg læse.. ?? Åh, nej, alle de valg man skal til at træffe nu.. Det var så nemt i Folkeskolen, der var for mig ikke rigtig nogen anden vej end gymnasiet, jeg gad et bruge et år på efterskole, eller i 10. så det blev gymnasiet - det var jo også så tæt på nu. Meeen altså, nu er det lidt sværere synes jeg godt nok. Nu skal jeg jo vælge om jeg vil være kassedame i netto eller pædagogmedhjælper i en børnehave. Selvom jeg nu altså godt ved at jeg ikke skal nogle af de to ting..
I går sendte jeg en uopfordret ansøgning afsted på mail, og den samme afsted med snegleposten i dag. Nu kan jeg ikke gøre mere for den ansøgning andet end at håbe på det bedste og be til at jeg får jobbet.. Det vil jeg virkelig gerne have det arbejde, det kunne være så fedt, en virkelig stor oplevelse..
Nu er der ikke andet at gøre end at vente, og vente, og vente.. på det her punkt er jeg nok ligesom dem i den der reklame for bredbånd, med utålmodighed. iih.. jeg vil bare gerne vide om jeg kan få det arbejde eller ej.. :-)
Nå, men hvis alt går galt så kan jeg jo altid blive bademester i svømmehallen - det har jeg allerede fået tilbudt, så der er da i det mindste ikke tegn på et år hvor jeg skal være arbejdsløs.. :)
Håber alle har haft en dejlig Tirsdag!

5 kommentarer:

Tine Gjessø sagde ...

jamen tillykke - fandt dig lige on the internet- hyggeligt

Unknown sagde ...

næ det er mega svært, men fortvivl ikke jeg er 25 og har stadig ikke styr på mit liv så du har god tid :P
Held og lykke med ansøgningen :)
knus

Signe sagde ...

Tak begge to.. :)
det skal nok løse sig alt sammen på et tidspunkt.. :-)
hihi..

Knuser

Magnificat sagde ...

jeg har faktisk selv overvejet det der svømme-job, meeen jeg syntes det har en snært af negativitet det der bademester .. sødeste ven du skal jo kalde det LIVREDER - se det er en flot tittel !

Uhulen sagde ...

Hey Signe, hvis du nu ser det her, så læs lige mit essay "tanker fra en spekulant" på min blog..

Det handler PRÆCIS om det du skriver..