mandag den 31. marts 2008

Så blev det TUF..

der endelig fik lov til at løbe af stablen.. Det var som sædvanlig rigtig rigtig hyggeligt. Vores konfirmander+tidligere konfirmander er virkelig nogle kloge hoveder der formår at stille gode spørgsmål m.m. om gud og tro. Det er fantastisk at opleve! Som der var en af lederne der sagde i går under evalueringen: "Jeg er ked af at der ikke var TUF dengang jeg blev konfirmeret" - og jeg kunne ikke være mere enig. TUF, er det perfekte sted at se dem man engang var på konfirmandweekend med, men også et helt optimalt sted at møde nye venner. I den her weekend var der omkring 4 nye hoveder som ikke til daglig befinder sig i metodistkirken, er det ikke fantastisk?? Det virkede virkelig som om alle deltagerne havde en helt fantastisk tur, vi fik både hoppet på trampolin, spillet bowling og lavet en masse andet sjovt.. :)
Selvom jeg først kom lørdag middag var det en dejlig tur med de dejligste mennesker. Så det er godt at TUF er en tilbagevendende begivenhed ikke bare én men to gange om året.

1 kommentar:

Tine Gjessø sagde ...

jeg takker Gud for, at han har givet os disse oplevelser - det er stort for mig - tak tak tak