søndag den 17. februar 2008

Ferie, ferie, ferie..

For lige over en uge siden kom ferien.. Endelig blev det vinterferie, en ferie som jeg virkelig havde brug for. Bare slappe af og virkelig bare lave ingenting...
Meen, det blev ikke helt sådan, i hvert fald er den bare fløjet afsted imellem mine hænder.. Jeg ved ikke hvor den er blevet af, væk er den i hvert fald. For nu er det søndag og i morgen skal jeg i skole kl. 8.00, så begynder hverdagen igen med alt hvad dertil hører..

Ferien har budt på en masse arbejde i svømmeklubben, hvor jeg har trænet Talentholdet og Sigma 4 (vores 4.bedste hold i svømmeklubben). Det var en rigtig god oplevelse, men hårdt var det i hvert fald også..
ellers har jeg bare tullet lidt rundt, været sammen med nogle veninder, besøgt min farmor en hel del og købt et nyt kamera.. :)
Det er nice endelig at kunne tage billeder af alt og alle..

Jeg håber alle har haft en god uge, og forhåbentlig også må få en god kommende uge.. Hvor hverdagen endnu en gang står for døren..

Ingen kommentarer: