onsdag den 5. december 2007

Så kom December!


Jamen, så er november jo også gået - Pyha, som tiden altså går..
Det betyder jo så at det er december, hvilket er en måned som byder på intet andet end køretimer, teoritimer og Opgaveskrivning. Jeg skriver lig pt SRO (Studie Retnings Opgave) Hvilket betyder at jeg skal sidde her hjemme i 14 dage og forsøge at strikke noget sammen, som i følge folketinget (læst mellem linierne) skal være en mindre universitets afhandling! Men nu må vi se hvad niveauet rækker til.

Jeg skal forresten skrive om Kryptering i 2. verdenskrig - ja det lyder meget nørdet, det er det nok også lidt, men tja, det er egentlig meget spændende.. :) Vi skal afleverer den 18. dec.
Jeg har lige været ude at kører i dag, og det gik faktisk vildt godt.. :-) Min kørerlærer siger at hele mit hold egentlig er gode nok til at komme på Glatbane efterhånden, så det regner vi med vi skal her inden eller lige efter jul.. :-)

Og så viste det sig også at kørerlæreren skal have ny bil (nice) en nyere mercedes end den jeg i forvejen gør vejene usikre i - men det bliver da vidst nok lige lidt fedt at skulle kører i en nyere mercedes :-)

Sådan en her, bare i Sølvgrå kører jeg i nu!

Nå, opgaven venter på mig, jeg må vidst hellere til at få skrevet lidt..

Ha' en god december måned - og julehyg lige lidt for mig, for jeg når det nok ikke.

Knuser
Signe

Ingen kommentarer: