onsdag den 5. december 2007

November gik!

November gik utroligt stærkt, og jeg ved ikke engang om jeg kan huske hvad jeg har lavet.

Så jeg tar lige et kig i kalenderen..:

Jo!
Jeg har et par gange været ude hos min mors kusine og hendes mand, Anne og John. for at prøve min gallakjole til skolens fødselsdagsfest, gallafest i slutningen af måneden.. Jeg bliver bare noget så fin.. :D

Så har jeg haft mine første kørertimer - det gik fint.. :-)

Jeg har serveret et par gange, til Jan og Susanne Hørdums sølvbryllup og til Ellen Knudsens barnedåb.. Så det var dejligt at kunne hjælpe lidt til..

Nårh ja, der har jo været valg. Og jeg stemte IKKE blankt.. :) Så ved i det, der var nogle der ikke synes jeg måtte stemme blankt, det gjorde jeg altså heller ikke - dog ikke derfor!

Der har også været et ton af fødselsdage som jeg skulle huske, men det er der jo i alle måneder..
Jeg har også været lidt Royal! eller noget..

Der var møde i Pigespejdernes Fællesråd Danmark, hvor Prinsesse Benedicte også var med, det var et fint nok møde, men os "små" (red. korps) får ikke så meget sagt, det er mere de store korps der kommer til taletiden..

Sidst men absolut ikke mindst var der som nævnt gallafest på skolen. Uuh, det var en dejlig aften, det var virkelig hyggeligt! Der skulle ha været nogle billeder, men næh, nej det vil ikke lige virke.. De kommer senere..
Knuser
Signe

Ingen kommentarer: