mandag den 10. december 2007

Juletid

Så blev det for alvor juletid..
Men iih, jeg ved ikke hvornår jeg skal få tid til at julehygge i år!

Jo altså i søndags bagte jeg julesmåkager, med min mor og far, mine søstre og den enes kæmpe påhæng :-) 4 børn og 1 stk's mand! Det var skam noget så hyggeligt, men det er nok også hvad det bliver til her i denne måned inden juleaften.

Jeg ved simpelthen ikke hvornår jeg skal nå det.. Godtnok kører Pyrus i baggrunden, men altså rigtig julehygge den blive nok overskygget af opgaveskrivning og julegaveræs (som pga. opgaven først kan starte den 18... hmm. er det sent?)

Men så er det de små ting der gør at man kan blive rigtig glad og julesmilende..
Da jeg på arbejdet i svømmehallen i dag tjekkede mit dueslag, lå der en lille sedl fra en jeg arbejdede sammen med sidste år, Mia. Hun synes jeg havde brug for en julehilsen!

Det gjorde jeg bare bestemt også, det var bare perfekt, det reddede lige lidt mere af min julemåned. Det blev så kun endnu bedre da jeg af en af Sigma trænerne blev lovet endnu en julehilsen til at hjælpe lidt på stemning, det bliver spændende at se hvad han har at sige... :) Det skal lige siges at jeg også skrev én til ham, på hans arm.. hehe.. Og nej der er ingen ting der..! bare rolig, så ville jeg da sige det.. (men man bliver jo nødt til at sige nej alligevel)

Nå, men jeg håber jeres julestemning er lidt bedre end min, og at i får en lidt bedre julemåned end jeg gør..
Knuser
Signe

Ingen kommentarer: