torsdag den 6. december 2007

Gode venner!

Nu må jeg hellere lade være med at skrive mere om kørerkort situationen for en tid!
Det bliver så kedeligt i længden..

Det er sjovt så glad man egentlig kan blive for at se nogen man ikke har set længe. Det fandt jeg ud af i dag, hvor Egon Triel var hjemme fra USA på besøg til et spejdermøde.. :-) Det var bare såå hyggeligt og der blev rigtig sludret. Så kunne man virkelig se hvor meget nogle enkelte mennesker fylder på sådan en hel almindelig torsdag. Ikke ondt ment overhovedet, snarere tvært imod, nemlig hvor meget vi mangler dem og hvor meget plads de egentlig fylder.
Sådan er det da specielt også med venner og veninder man ikke har set i 100 år, man opdager virkelig at der har manglet noget. Måske er det noget som man så kommer i tanke om at man skal huske at tage mere varer på.
Det er jeg selv rigtig dårlig til en gang imellem, det der med at sørge for at holde kontakt, og sørge for at ses ofte og sådan. Men en enkelte sms en gang i mellem, eller et lille hej på msn, det er nok til at man stadig mindes de gode oplevelser og minder man har om denne helt særlige person. For alle personer er da noget særligt! alle og enhver betyder noget forskelligt for hinanden, og det er vel også det der gør det så forbandet vigtigt at holde kontakten med dem alle sammen! Ellers havde man da bare én ven som man så bare havde ALT med. Tja, det er vel sådan noget i den stil.

Nu er det jo snart jul, og efter julen kommer nytåret. Jeg plejer ikke at lave de der nytårsforsæt, men hvis vi nu siger at plejer er død i år og jeg skal lave et, så skal det helt klart være at jeg skal se mere til dem jeg ikke ser så tit, og selvfølgelig se ligeså meget til dem jeg ser tit.
For jeg tror at gode og tætte venskaber er det der holder folk oppe i trælse og nedadgående perioder.. Og det er dem der lytter og er spræng fuld af glæde når man har gode nyheder. Alt i alt er de bedste venner dem, der holder forevigt. Derfor skal de passes godt på!

Ingen kommentarer: