onsdag den 12. september 2007

Så blev det blogspot.com tid.

Kender I det der med at man har 117 passwords i omløb rundt omkring, og over det hele?
Jeg er alt for god til, ikke bare at lave det samme password til alle ting - meget meget dumt :) Men sådan er det jo så, nu engang, og derfor valgte jeg at oprette en ny blog, eftersom min gamle på urban.dk kom ud for et mindre hukommelsestab fra min side, hvor passwordet gik tabt.. Og nu, som den kæmpe store IT tekniker jeg (ikke) er, kunne jeg ikke finde frem til at få det tilbage..
Derfor skriver jeg nu her, og går med på trenden som en blogspot blogger.. :)

Nu skal jeg gøre hvad jeg kan for at lade jer følge min rejse i min lille verden, med alt hvad der tilhører. En ting kan jeg ikke love. Og det er at skrive tit, for det er jeg rigtig dårlig til.. :)
Men som sagt gør jeg hvad jeg kan for at underrette dem der er interesserede..

Hyg jer
Signe :-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kæreste Signe
Det bliver hyggeligt at følge din rejse i din verden.

Jeg vil nyde at læse "nyheder" fra dig når du har tid til at skrive

Knus fra Bigsis

Louise Aaen sagde ...

Hej Signe

Jeg glæder mig også til at følge med i din lille verden placeret i den store verden

Kh Louise

Louise Aaen sagde ...

Jeg er specielt glad for din titel...:-)