torsdag den 13. september 2007

Den sidste tid på Allerød Gymnasium

Jeg er godt igang med det sidste år i gymnasiet.. :)

Det er en virkelig dejlig fornemmelse som man bare ikke kan få nok af, men alligevel er det også meget mærkeligt, fordi jeg ikke rigtig føler mig gammel nok til at skulle være "voksen" og endten have et arbejde, eller læse videre. (hælder nok mest til det med arbejdet et års tid) men det kommer nok når man først har fået huen, og indser at nu er det nu at skolen for alvor er færdig og man skal til at vælge..

Det med huen :) den skulle vi have målt her igår - onsdag d. 12. sept. '07. Jeg ved godt jeg har et stort hovede (i hvert fald i følge målebåndet), men når alle drenge fra klassen kommer hen og spørger hvad størrelse man er, og de så griner lidt fordi de 'kun' skal have en hue der måler 58 - så bliver man en anelse sur over at lige netop jeg skulle have så stort et hovede. Men hvad pyt med det, selvom min hue kommer til at være en fiks lille størrelse 60 ja så er jeg helt tilfreds, for jeg fik tilgengæld også at vide at "det kunne man bestemt ikke se"! Så det er da et plus i minuset. Et andet plus er at Mads fra min klasse har sådan nogle fine dreadloks - sys egentlig ikke det generelt er en særlig god frisure, men til ham er den perfekt. Disse dreadloks gør at Mads får en større hovede, hvilket gør at jeg ikke skal give den kasse øl for største hovede :-) så tak Mads, du er en knag at du beholder dine dreadloks.

Nu skal resten af skoleåret bare gå og gå godt vel og mærke sådan så jeg kan blive student, og kører i studentervogn d. 27 Juni 2008. så jeg virkelig kan mærke at jeg har overstået 13 års uafbrudt skolegang. ;-)

Signe

Ingen kommentarer: