tirsdag den 18. september 2007

Musik anbefaling..

Hvad musik og mig angår, så skal det helst være endten noget med noget gang i, eller også skal det være noget som man kan høre til enhver lejlighed, noget som man både kan synge med på, men som man også kan høre hvis man bare sidder og har brug for tænke..

Lige præcis sådan en kunstner er Gavin deGraw. Han har den helt perfekte stemme, som man bare ikke kan lade være med at kunne lide. Man får helt lyst til bare at sidde og tænke sit liv igennem lige netop nu. og man kan bare sidde og falde fuldstændig i staver og bare lave ingenting.

Jeg har det nogen gange med bare at købe en cd fordi der er ét nummer på som bare er vildt godt, så hører man det et par gange og så er man egentlig lidt træt af man har købt den..

Jeg købte egentlig Gavin's cd, som et sådant impulskøb, det var singlen Chariot som bare gjorde mig så glad for den her kunstner.. (Det kan mange af dem der var omkring mig i den periode vidst godt tale med om) Men det der med bare at lade være med at høre cd'en, sådan var det ikke med den her.. Jeg hører den stadig, og jeg købte den ikke langt tid efter den kom ud, det må ha været i 2005 eller sådan noget.. og jeg hører den stadig - faktisk lige nu..

Hvis du en dag har lidt penge i overskud, så køb Gavin deGraws cd.. Den er alle pengene vær..


Hermed anbefalet af mig
Signe
:-)

Ingen kommentarer: