søndag den 22. juni 2008

uuh..

Så er den sidste nedtælling gået i gang..
Jeg sidder og knokler med old'en.. åh, ham Platon og Isokrates og ikke mindst de lækre templer, der findes da ikke noget bedre at bruge sin weekend på! Nå, men ikke desto mindre skal det jo gøres, for i fredags fik jeg mig lidt af en overraskelse da jeg kom ud med et ("flot") 02! :( hvilket vil sige lige netop bestået.. Jeg vidste godt det ikke var godt, men SÅ dårligt havde jeg ikke regnet med det var!
Men i hvert fald har det lige øget motivationen lige en ekstra tak opad.. så nu må vi se hvordan det går tirsdag! Heldigvis kan jeg sige at ligemeget hvad, så bliver jeg student på tirsdag! Hvor blir det fedt, så kan jeg endelig komme videre med mit liv! (det der med hvad jeg skal være, er stadig bare en lille bitte detalje)

i morgen står på læsning --> resten af måneden står på frihed og studenterfester..
Hav en dejlig uge..

Signe

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Pøj pøj til dig på tirsdag :)

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Ja, også pøj pøj fra mig! Jeg kan næsten love dig, at i morgen når huen bliver sat på hovedet, så glemmer du alt om din trælse oplevelse med samfundsfag.
Knus

Tine Gjessø sagde ...

håber at alt går godt

Sara sagde ...

Ååååh jah! Du skal nok klare den rigtig flot, det er jeg helt sikker på du klarer!

Du er en dygtig og klog pige jo! Og når den er overstået så er det på med huen og derudaf!!! hehe

Glæder mig til at se den på!!

kram Sara

Unknown sagde ...

Tillykke med huen. Ved ikke om du fik min besked igår, men ellers får du et kæmpe TILLYKKE her :)
Nyd dine fest dage og rigtig god ferie. Knuser

Louise Aaen sagde ...

vi vil se et billede af dig og huen.... Tillykke tillykke med det Signe