tirsdag den 3. juni 2008

Så kom Bryan..!

Ligepludselig stod han midt i folkemængden (godtnok på en indhegnet scene der ligepludselig var kommet). Her spillede han så nogle numre.. :) Det var super godt!Så gik han op på den store scene.. :-) hvor han spillede alle de gode numre - alle dem man kender.. Inkl. "Heaven" som nok må siges at være min ynglings.. Og jeg var der rent faktisk.. hehe.. :) Det er Bryan Adams der står ca. midt i billedet, man kan se en lille lys streg, det er mikrofonstativet! Svømmetøsepigerne var med, fra venstre - Camilla, Mia, Carolina og mig!
Og søstrene var der også.. :) Mig, Louise, og Emilie!
Det var bare en super duper koncert som vi så sammen med 10.000 andre i Hillerød!


Og så sluttede koncerten med et brag! :-)

3 kommentarer:

Familien Johansen sagde ...

Ja vi var der - og hvad kan man sige mere end det var FANTASTISK!!!!!!!!!!

Tak for en dejlig aften.
Knus bigsis

Emilie Just sagde ...

Jeg kan kun tilslutte mig jubel-koret!!!!

Knus mellemsis

Hr. og Fru Danmark sagde ...

I ligner bare hinanden for meget...