onsdag den 18. juni 2008

Siden sidst

...er der sket en masse ting må man sige..
Jeg har:
- set "Sex and the City"
- været på Roskilde Dyrskue for 4. gang i streg med min dejlige veninde Nina.
- læst til eksamen.. :(
- haft en hyggelig fredag i København ;)
- derefter været til Polterarbend i Vejle hos Anne Munk, super dejligt så glædeligt overrasket hun blev over at se mig..
- holdt føs'dag i vejle til kl. 02.28 hvor toget kørte tilbage mod øen..
- Drukket champagne som det første på min fødselsdag
- holdt fødselsdag derhjemme med forældre og søstre, + den enes vedhæng :)
- været sammen med Maria Thaarup, og senere på dagen hendes kæreste Lars.
- læst til old og samfundsfag på samme tid, god kombi?!?

hmm.. og i morgen skal jeg så til eksamen i Samfundsfag - 24. timer.. puha.. orker det ikke, men mon ikke det går alligevel.
Ellers er der vidst ikke så meget at sige lige nu..
Hyg jer derude..

5 kommentarer:

Magnificat sagde ...

og detvar såååå hyggeligt søde .. you can do it , god arbejdeslyst med eksamen !!

Signe sagde ...

Ja det var så dejlig en dag. hyggede mig rigtig meget.. thanks baby!

Unknown sagde ...

tillykke med dagen :) og pøj pøj med eksamen :D

Sara sagde ...

Ej hvor er det dejligt at kunne følge med i hvad folk laver hehe...

Jeg nyder at kunne tjekke op på det mens jeg er på arbejde!

Kram Sara

Louise Aaen sagde ...

så Signe! så er der 1 eksamen tilbage, så springer livet og sommeren ud....

just do it
Jeg be'r for dig
knus L