tirsdag den 6. maj 2008

Så er det altså NU!!

Der er i skrivende stund nøjagtig 2 skoledage tilbage! Nu er det langt tid siden jeg har skrevet noget snart på bloggen, så i dag blev dagen. I dag var også dagen hvor jeg købte de sidste småting til den sidsteste skoledag!!


i Min klasse (jeg kan ikke lige huske om jeg har skrevet det her før) er drengene i overtal, og de valgte at rotte sig sammen mod pigerne og stemme på Guld som værende vores farve! Da vi så også vandt den første konkurrence i farveshowet (der hvor klasserne på skolen slås om farverne) så var det dermed bestemt at vi skal være guld! Meeen helt tilfredse er vi altså stadig ikke med farven for Okay, det er da lidt nice at vi har vundet idrætsdagen og skolefodboldcuppen, men:

1. hvor meget tøj og ting man skal bruge til sidste skoledag er det lige der findes i Guld! (ikke rete meget kan jeg godt love jer)

2. Når man så endelig har fundet nogle gamacher der er guld så ligner de sportslår(læs. store) som sådan nogle som mig har ikke ligefrem kyllings stænger! Snarere et kyllingelår eller sådan noget!


Men alligevel så er det da meget sjovt at vi er vinderklassen og så er vi guld! Lidt arrogant, men tja, det er der jo også nogle der skal være!!!


Her er lidt af det tøj jeg skal have på på fredag.. Flere billeder følger af hele outfittet fra dagen!

(fra venstre: gamacher, tyldskørt, sko og hårbøjle)

4 kommentarer:

Uhulen sagde ...

Jeg vil dog anbefale dig en overdel også ;-) .. men på den anden side - det er garanteret effektivt blikfang at komme uden - og du er jo lækker, guld eller ej ;-)

Dejligt, der sker noget herinde igen!

Kæmpemæssigt knus til dig fra mig!

Hav en herre kanon dag - den går alt for hurtigt!

Unknown sagde ...

Du bliver da total hot :)
Hav en dejlig dag, jeg glæder mig til at se dig lørdag :)
knus

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Hej søde Signe!
Rigtig god dag i dag og husk at nyd den! Den går stærkt.

Knus Signe Q

Magnificat sagde ...

Åh hvor er jeg bare sikker på at du så så sød ud - det er fedt at enden er nær eller hvad man nu siger - glæer mig selv rigtig meget ..