onsdag den 14. maj 2008

Så blev der fløjtet og sprøjtet med barberskum...

Det var i hvert fald det, det meste af dagen blev brugt på.. Ja og så blev der da også drukket lidt øl og sprøjtet med lidt vand.. Men mest af alt blev der virkelig festet og hygget og dagen blev nydt i fuldeste drag.. :) Det var en af de dejligste dage jeg har haft længe..
Herover er der altså et billede af mit outfit.. lækker så jeg ud, eller i hvert fald så lækker som man nu engang kan se ud i gemacher og en bodystocking og med rottehaler alt sammen i guld!


Her kan man se et billede fra før jeg tog hjemmefra.. klokken er ca. kvart i otte om morgenen.

Sådan her så jeg så ud da jeg kom hjem ved 15-tiden.. rimelig brugt og med en masse barberskum i hovedet og på resten af kroppen.. Det hele var godtnok tørret ud på det her tidspunkt, for jeg havde været så klog at glemme nøgler.. så jeg rendte rundt i nabolaget for at finde nogen der var hjemme så jeg kunne låne en telefon, for den havde jeg jo heller ikke med mig! Til sidst endte det med at min svoger, Peter, var så sød at komme hjem forbi med nogle nøgler til mig.. Han var så sød at sige: "Jeg har slet ikke lyst til at give dig et kram!" så lækker var jeg nemlig med al den barberskum.
Ind kom jeg, og fandt rimelig hurtigt ud af at den smule solcreme jeg havde haft på, slet slet ikke var nok.. for jeg havde fået lavet mig et flot kryds på ryggen.. IIIIhhh.. så skal jeg se på det resten af sommeren..
Og ja, her er nærbillede af hvor meget dejlig barberskum jeg havde fået.. Mit hår skulle bruge 3 vaske på at blive rent og for ikke at være stift mere, selvom det fik tre gange synes jeg stadig det lugtede af det bagefter.

Men alt i alt var det en virkelig god dag, som blev sluttet af i Bowlingcenteret med resten af 3. årgang... da klokken var omkring 1 kunne jeg ikke mere.. Jeg var simpelthen godt brugt efter de godt 17 timer med fuld gang i.. kun afbrudt af 1 ½ times afslapning med bad..

4 kommentarer:

Uhulen sagde ...

Nåhr.. altså, selvom jeg jo så billederne i weekenden, synes jeg jo stadig, det ser helt fantastisk ud.. og du skulle altid gå i guld ;-)

Familien Johansen sagde ...

Jamen du er da bare for LÆKKER - LÆKKER,LÆKKER,LÆKKER.... Og jeg synes da også at drengene havde lavet et lækkert valg med guld - det er da lige en farve som alle ser fantastisk ud i.

Husk nøglen en anden gang :o)
knus Bigsis

Anne sagde ...

Hey Signe Migne Musen!!

Det er et totalt flot outfit!!
Jeg synes drengene tog det rigtige valgt med Guld... overvej lige, hvis det havde valgt orange eller turkis... slet ikke fedt! For hvem kan i virkeligheden bærer DE farver med stil?

Hav en dejlig weekend.

Knus A

Magnificat sagde ...

Ohr det ser sjovt ud søde - glæder mig også til det bliver min tur .. på mit gym kalder vi 3. gerne guderne 2. gerne semier og 1. gerne putterne - sååå ja glæder mig til at bliver gud ;)