lørdag den 12. april 2008

Lidt fundering..

Min kusine Cecilie skal konfirmeres i morgen, søndag d. 13 april..

Det bliver med garanti en god fest, sådan plejer det i hvert fald at være. i forlængelse af konfirmation kom jeg til at tænke på at det faktisk i år er 4 år siden jeg selv blev konfirmeret.. Wow.. Det er godtnok egentlig langt tid siden.. På den ene side er det som om at det er 100 år siden at jeg havde den fantastiske dag, men på den anden side føler jeg det som om det var i går. Jeg kan egentlig huske dagen fra ende til anden, men når jeg så tænker videre, så kommer jeg til at tænke på alt det jeg har nået i mellemtiden..

1. været i polen

2. været i Frankrig

3. haft sidste skoledag i 9. klasse

4. begyndt i gymnasiet.

5. haft uendligt mange gode oplevelser i gymnasiet, med de nye venner jeg har fået

6. været i slovakiet

7. min morfars begravelse

8. blevet moster til tvillinger

9. fået kørekort

10. at jeg inden min 4. års dag for konfirmationen når at have haft sidste skoledag på gym.

og en hulens masse andre oplevelser, både gode og dårlige.. det er sindssygt så meget der kan ske på 4 år uden man egentlig lægger mærke til at der går så langt tid. Det hele handler vel bare om at leve i nuet, så skal nuet nok ændre sig.. :)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Der sker rigtig meget.
Dit indlæg fik mig så lige til at tænke over, hvor langt væk min egen konfirmation er, og i dag præcis om 35 min. er det 12 år siden jeg gik op af gulvet sammen med de andre nervøse konfirmander :)
Jeg vil slet ikke begynde på, hvad der er sket siden, men det er jo helt vildt :)
knus

Magnificat sagde ...

Jeg kender godt den der tanke om at lige pludselig går det hele bare sygt hurtigt ..

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Hej søde Signe!
puha, på torsdag d, 25. april er det 9 år siden jeg blev konfirmeret. Siden da her jeg godt nok oplevet lidt af hvert!
- jeg har mistet min kat og min farfar
- jeg har fået en ny kat og været i sydfrankrig og plukke vindruer i 3 uger
- jeg er startet på gymnasiet
- jeg har mistet en nær tante i en bilulykke
- jeg har haft en skøn ferie med min familie i Sydfrankrig
- jeg har mistet en veninde/parallelklassekammerat
- jeg er blevet Student
- jeg har arbejdet hos Skoringen og Føtex i Århus
- jeg har mødt min skønne kæreste Morten
- jeg er flyttet til Odense og ind hos Morten
- jeg har arbejdet hos TDC
- jeg er flyttet til en ny lejlighed med Morten
- jeg har mistet min morfar, pludseligt.
- jeg er kommet ind på min drømmeuddannelse som fysioterapeut.

Det var vidst nogen af de højdepunkter der har været i mit liv siden jeg blev konfirmeret! Dit indlæg har givet god anledning til et kig tilbage i tiden!

Knus Signe