mandag den 16. marts 2009

Ventetid..

I går, lørdag, sendte jeg min ansøgning til Mediehøjskolen, om at komme ind på deres TV- og medietilrettelægger uddannelse. Men hvad er det lige? Jo, nu skal du høre:

"tv- og medietilrettelÆggelse
uddanner dig til et job inden for tv-branchen, produktionsmiljøerne og de nye medier


Uddannelsen giver dig et sikkert greb om, hvordan man fortæller elektroniske historier i tv-mediet og på tværs af forskellige medieplatforme.

Vi træner dig i at tænke kreativt og utraditionelt, og du lærer at udvikle dine ideer til koncepter.

Du lærer at styre tv- og medieproduktioner helt i mål, og du får indsigt i mediejura, økonomistyring og markedsføring.

Teori og praksis er tæt forbundet på uddannelsen, hvor du hurtigt kan tage dine nye kompetencer i brug.

Uddannelsen tager 4 år med 1 1/2 års praktik."
kilde: mediehojskolen.dk

Så det er ligepræcis dét, jeg håber jeg kan komme til at bruge de næste 4 år af mit liv på. Den ansøgning jeg har søgt skal nu vurderes og derefter finder jeg ud af om jeg er kvalificeret til at komme til optagelsesprøve. Hvis jeg er så heldig, så er der mere ventetid, for så skal optagelsesprøven overståes, og først derefter finder jeg ud af om jeg kan komme ind. Jeg håber det meget! Så kryds fingre for mig derude..
/Signe

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

ih det er spændende :)

Tine Gjessø sagde ...

ja ved du hvad!