onsdag den 25. marts 2009

partyy...

Så var det igår at den store finalefest blev skudt af.. Det var en fest der startede med at alle tidligere hold kom for at se de to finalehold. Jeg kan ikke afsløre hvem der var i finalen og hvem der var på den "røde løber", det kan i se i fjernsynet.
Efter finalen, blev øllerne igen sat på bordet sammen med pølser og brød - lækker finalemenu. og så var det produktionsfolkene bag's tur til at spille Høvdingebold. Det var sindssygt så dårlige de faktisk var. Men det var sjovt, for alle vi deltagere sad og kiggede og heppede og dømte for alle de fejl de lavede. Da vinderen her var fundet, var der kommet en bus, der var klar til at køre os i byen. Karel Van Mander var målet..
På vejen derover var en af Christianitterne frivillig guide, så mens alle sad og snakkede, snakkede han om hvad vi kørte forbi. Så kom vi til Karel, der nok er blevet vores stamsted nu.. Her stod sprutten klar på bordene og der var høflig selvbetjening. Det skal man jo næsten udnytte. ;)
Nå, nu vil jeg bare for nogle sjæles nysgerrighed (mine søstre, hehe..) fortælle lidt om hvad der skete den aften. Dog uden navns nævnelse.. :)
- en pige blev så fuld så hun lagde sig til at sove i et par timer.
- en dreng og en pige gik hjem sammen.. ligesom til sidste fest!!
- To fyrer fra to forskellige hold fik sig lige en ordentlig kysser.. - dog i en slags væddemål.
- jeg byttede bukser med en gut - han lånte mine leggings og jeg hans jeans..
- Pokalen blev flittigt brugt som glas, et ret stort et af slagsen.
- Mange sandheder kom på banen, og ...
- Mange prøvede at score, men spørgsmålet er hvor mange det lykkedes for..

Det var en super fed fest, og vi har aftalt at holde sommerfest på Christiania her til sommer. Jeg tror nemlig helst ikke vil vi undvære hinanden!

3 kommentarer:

Sara sagde ...

Hey lyder fedt musen!

jeg må have alle detaljer så snart jeg får min nye telefon!!! hehe

Unknown sagde ...

lyder fantastisk håber du fik byttet tilbage igen... med mindre det var nogle fede jeans :)

Louise Aaen sagde ...

det lyder vildt. Du havde vel taget den grønne kamp-uniform af?

knus Louise