fredag den 30. januar 2009

Høvdingebold update..

Så kommer der lige en lille opdatering på hvordan det går med høvdingebolden!
- Det går godt!
- Vi er blevet gode til at spille sammen som hold
- Vores træninger er effektive
- Vi skal indspille 1. runde d. 10.feb - kommer du og kigger?
- Vi møder en masse dejlige nye mennesker
- Vi træner nærmest hele tiden, mindst 2 gange om ugen, nogle gange 4.
- Jeg har ondt over det hele
- Jeg fik en bold lige i ansigtet i går, av av
- Jeg er blevet rigtig glad for, at jeg sagde ja til denne oplevelse
- Mit arbejde er nok ikke så glade for mig når jeg er færdig, med alt det fri de er så søde at give mig
- Mit mål, at komme i finalen, ser stadig lyst ud
- I SKAL ALLE SE MED SØNDAG D. 22. FEBRUAR OG CA. 10 SØNDAGE FREM! :)

og hvis vi skulle være så uheldige ikke at gå videre. Så må i stemme på os, så vi kan få et wildcard!!!

Det var en meget kort opdatering i punktform! :)
men jeg kan lige hurtigt fortælle at jeg i går var på et hold kun med dansere (de fleste fra vild med dans) og de endte med at sige; "Hende der vil vi gerne have på vores hold, når vi skal til at spille rigtig!" Så det var da et skulderklap.

Jeg håber alle derude har det godt!
/Signe

2 kommentarer:

Familien Johansen sagde ...

Godt gået søs
Vi hepper selvfølgelig.

Bigsis

Anonym sagde ...

l?se hele blog, pretty good