torsdag den 25. oktober 2007

opdatering på kørekort situationene!

Så har jeg været til to gange teori, det lyder måske ikke af meget, det er det heller ikke, men det er da en begyndelse. :)

Jeg har allerede lært en hel del om bilen, motor, styretøj og jeg kunne blive ved.. Det er jo noget som man skal igennem, så det er vel bare at være der hver gang og se at blive færdig med teoritimerne.

Forresten skal jeg på lukket øvelsesplads/manøvrebane/kravlegård, ja kært barn har mange navne, tirsdag d. 6 november klokken 17.30-21.30. Det bliver skægt, men lidt skræmmende også. Og allerede to dage efter kan jeg begynde at køre på vejene, så nu skal i til at passe på derude, fordi så kommer jeg og gør vejene usikre.. ;-)

Ha' det godt og pas på fra torsdag d. 8. november '07

Signe

Ingen kommentarer: