torsdag den 24. januar 2008

Så skete det endelig..

Jepsen, så skete det nemlig..
Tirsdag d. 22 januar blev jeg den glade ejer af et styks kørekort, i klasse B!

Jeg var så nervøs som jeg aldrig tror jeg har været før, jeg var rent faktisk syg om morgenen.. Vi troede det bare var nerver, så jeg gik op til køreprøven og klarede det, kun med enkelte fejl. Det viste sig så siden hen at jeg nok egentlig var syg alligevel, jeg har i hvert fald ligget hjemme under dynen nu i to dage.. Men ikke desto mindre har jeg fået mit kørekort, og som min familie siger, ja så er det nu jeg skal til at lære at køre bil..
Dog skal det lige siges at den motorsagkyndige, Ib, sagde at jeg kørte jo godt, så derfor måtte han give mig kortet på trods af mine to-tre småfejl.. :)

Det var lige alt for nu, nu vil jeg gå tilbage til dynen.. ha en dejlig dag..

Ingen kommentarer: